تولید ، تعمیر و فروشگاه یخچال صنعتی

تولید و فروش یخچال صنعتی فروشگاهی ، هایپرمارکتی ، رستورانی و ... را از نگین سرما بخواهید و تعمیر یخچال صنعتی خود را به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید.

تولید ، تعمیر و فروشگاه یخچال صنعتی

تولید و فروش یخچال صنعتی فروشگاهی ، هایپرمارکتی ، رستورانی و ... را از نگین سرما بخواهید و تعمیر یخچال صنعتی خود را به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید.

فروش یخچال صنعتی در شرکت نگین سرما

فروش یخچال صنعتی در شرکت نگین سرما (مطمئن خرید کن)

شرکت نگین سرما توانسته است با فروش یخچال صنعتی در انواع گوناگون با کیفیت بالا رضایت مشتریان خود را جلب نماید .

یخچال های فروشگاهی بالای صفر درجه ، یخچال جزیره ، فریزر فروشگاهی زیر صفر درجه ، سردخانه فریونی و … از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت نگین سرما هستند .فروش یخچال صنعتی با ضمانت پس از فروش و گارانتی یکساله توسط این شرکت پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز است .

نگین سرما جزو برترین تولید کننده تجهیزات فروشگاهی در تهران است ، با خرید تجهیزات فروشگاهی از نگین سرما خیالتان از بابت محصولی که خریداری کرده اید راحت است چون هم دارای ضمانت است و هم از بابت تجهیزاتی که در یخچال صنعتی به کار میرود مطمعن هستید.

چرا از نگین سرما تجهیزات برودتی خریداری کنیم ؟

نگین سرما یکی از بهترین تولید کننده های تهران در زمینه یخچال صنعتی و انواع صنایع برودتی است ،

که با رضایتی که در مشتریان خود ایجاد کرده است توانسته بهترین خدمات را با رضایت کامل به مشتریان ارائه دهد.

نگین سرما خدمات پس از فروش هم دارد یعنی شما که از محصولات نگین سرما خریداری میکنید ا،

گر بعد از سال ها محصولی که خرید کرده اید مشکلی پیش بیاید کافیست با نگین سرما ارتباط برقرار کنید .

نمایندگان این شرکت در اسرع وقت به مشکل تجهیزات برودتی که خریداری شده  رسیدگی می کنند.

قیمت های این محصولات ضروری تابع مستقیمی از فلزات مورد استفاده در ساخت و ادواتی مثل موتور، ترموستات، سیم پیچ و دینام است که بنا به قیمت خریداری شده،

در آخر کار محاسبه می شود.

“لبخند رضایت شما جزو فاکتورهای اصلی نگین سرما است”

خرید یخچال صنعتی شیشه ای

فروش یخچال صنعتی شیشه ای محدب ( با اطمینان خرید کنید)

شرکت نگین سرما توانسته است با فروش یخچال صنعتی در انواع گوناگون با کیفیت بالا رضایت مشتریان خود را جلب نماید .

یخچال های فروشگاهی بالای صفر درجه ، یخچال جزیره ، فریزر فروشگاهی زیر صفر درجه ، سردخانه فریونی و … از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت نگین سرما هستند .فروش یخچال صنعتی شیشه ای محدب  با ضمانت پس از فروش و گارانتی یکساله توسط این شرکت پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز است .

خرید یخچال صنعتی شیشه ای محدب میتوانید با اطمینان خاطر و با ضمانت از نگین سرما خریداری کنید و برای چندین سال از خدمات نگین سرما بهره مند شوید.

نگین سرما علاوه بر خدمات فروش یخچال صنعتی ، خدماتی دیگر از جمله تعمیر یخچال صنعتی را هم در محل شما پذیرا است و تعمیرات را به صورت تخصصی انجام می دهد.

برای خرید یخچال صنعتی شیشه ای محدب یک سری اطلاعات در مورد این نوع از یخچال را در اختیار شما قرار می دهم تا از مزایای این یخچال صنعتی آگاه شوید : 

این یخچال مناسب فروشگاه ها و سوپرمارکت هایی مناسب است که میخواهند بستنی ها و محصولات دیگری که باید در دمای بالایی قرار گرفته شوند و در دسترس مشتری باشند مناسب است.

همچنین برای ویتامینه ها و .. هم مناسب است که میخواهند بستنی هایی که دارند مورد توجه مشتری ها باشند که بتوانند به راحتی بستنی مورد نظرشان را انتخاب کنند.

برای خرید یخچال صنعتی شیشه ای محدب کافیست با راه های ارتباطی نگین سرما در ارتباط باشید و با اطمینان صد در صد یخچال صنعتی مورد نظر را خریداری کنید.

نگین سرما ، سرمای یخچال صنعتی شما را تضمین می کند. 

برای اطلاع از محصولات بیشتر نگین سرما کافیست به قسمت محصولات نگین سرما سری بزنید و محصول مورد نظر را خریداری کنید .

با نگین سرما در ارتباط باشید.

تعمیرات یخچال صنعتی در محل

یکی از چیزهایی که بعد خراب شدنش نمیشه دورش انداخت یخچال صنعتیه. چون که هم یه کالای گرونه و هم قابل تعمیره.

پس با خراب شدن یخچال صنعتی ، اونو به مرکز تعمیرات یخچال صنعتی میسپاریم تا برامون مثل روز اول درستش کنه.

یه نکته ای هم به اونا به یخچال صنعتی شون آسیب دیده یا با اختلال مواجه شده میگم. هر تغییر غیر طبیعی یخچال صنعتی رو نادیده نگیرین چون اینا یه علامته تا به تعمیرکار یخچال صنعتی مراجعه کنین و مشکل بزرگ تری که مسلما خرج های بیشتر رو دستتون بذاره پیش نیاد.

یخچال صنعتی باید زیر نظر یه تعمیرکار حرفه ای . کار بلد و کار درست تعمیر شه دلیلشم اینه که مراکز غیر حرفه ای یا فردی که تجربه ی کافی در زمینه تعمیر یخچال صنعتی نداره میتونه مشکل جدی تر برای یخچال صنعتی شما پیش بیاره که راستی راستی مجبور بشین یخچال صنعتی تونو بندازین دور.

پس وقت رو هدر ندین . ما تعمیرات یخچال صنعتی در محل رو هم انجام میدیم چون میدونیم که مثلا یه یخچال صنعتی که تو سوپرمارکته وسایل خوراکی ای توش داره که اگه زمان زیادی دور از یخچال بمونه میترشه ، فاسد میشه و باید دور ریخته بشه. پس با نگین سرما تماس بگیر تا هرچی زودتر کارت راه بیفته !

 برای تعمیر انواع صنایع برودتی و یخجال صنعتی چه در محل جه در تعمیرگاه از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرین.

خرید یخچال صنعتی

نکاتی که در خرید یخچال صنعتی باید به کار بگیرید

 

یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مثل کافی شاپها، هتلها، رستورانها و فست فودها ساخته شده اند.

یخچال صنعتی باعث حفظ کردن مواد غذایی شده و مواد غذایی تا مدت زمانی دراز سالم نگه میدارد.

یخچال صنعتی با توجه به ظرفیت برای آشپزخانه بزرگ مناسب و با توجه به نیازهای مختلف آشپزخانه گوناگون هستند.

مسئله بعدی که باید مدظر قرار بگیرد این است که یخچال صنعتی کجای ساختمان قرار خواهد گرفت.

مثلا اگر یخچال در کنار فر پیتزا آن هم از نوع چوب سوز در یک آشپزخانه با دمای ۳۲ درجه سانتی گراد قرار گیرد ، میتواند به خوبی دستگاهی که در یک جایی دورتر قرار گرفته کار کند.

پس سعی کنید یخچال صنعتی یا فریزر خود را دور از تجهیزات دیگر قرار بدهید.

به این شکل مطمئن میشوید که دمای دستگاه شما در یک سطح عملیاتی مناسب میماند و به خاطر بالابودن حرارت اطراف دیگر خراب نمیشود.

وقتی وسیله سرمایشی یا یخچالی جدید میخرید، محیطی که دستگاه قرار است در آن قرار گیرد را ارزیابی نمایید.

مثلا اگر در شمال غرب ایران زندگی میکنید یخچالهای ساخت آن جا ممکن است برای محیط نسبتا سرد آن جا ساخته شده باشد. و برای منطقه جنوب مناسب نباشد.

پس این موضوع را جدی گرفته و پس از کسب اطمینان از تناسب دستگاه با هوای گرم آن را سفارش دهید. همه عوامل محیطی را باید قبل از سفارش مرور نمایید.

هیچ چیز نا امید کننده تر از این نمیباشد که دستگاه اشتباه را برای محیط انتخاب کنید ، و تازه بعد از آن هم مدام دنبال خدمات پس از فروش و تعویض قطعات آن باشید.

پس بعد از آن که همه موارد محیطی را بررسی کردید، یخچالی مناسب با محیط خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

نگین سرما تولید کننده و فروشگاه بزرگ انواع یخچال صنعتی در ایران

تولید کننده تجهیزات فروشگاهی

تولید کننده تجهیزات فروشگاهی نگین سرما

نگین سرما جزو برترین تولید کننده تجهیزات فروشگاهی در تهران است ، با خرید تجهیزات فروشگاهی از نگین سرما خیالتان از بابت محصولی که خریداری کرده اید راحت است چون هم دارای ضمانت است و هم از بابت تجهیزاتی که در یخچال صنعتی به کار میرود مطمعن هستید.

از تجهیزات فروشگاهی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

یخچال صنعتی

 انواع قفسه فروشگاهی

 میز صندوق

 کالسکه خرید

سبد خرید

و سایر مصنوعات و استندهای فروشگاهی فعال میباشد.

میتوانید با اطمینان خاطر تجهیزات فروشگاهی مورد نیاز را از نگین سرما با ضمانت تهیه کنید و اگر خرابی بعد از خرید به وجود آمد شرکت خدماتی نگین سرما بدون اتلاف وقت خودشان را به محل میرسانند و خرابی را کسری از ثانیه درست کرده و تحویل شما مشتریان عزیز می دهند.

لبخند رضایت شما برای نگین سرما در اولویت قرار دارد.

نگین سرما با جندین سال سابقه ای که در تولید تجهیزات فروشگاهی دارد توانسته مشتریانی ثابت پیدا کند و آن را در همه حال راضی نگه دارد چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت و کارایی چون نگین سرما به رضایت شما مشتریان عزیز اهمیت زیادی می دهد.

حالا چرا از نگین سرما تجهیزات فروشگاهی را خرید کنیم ؟

نگین سرما یکی از بهترین تولید کننده های تهران است که با رضایتی که در مشتریان خود ایجاد کرده است توانسته بهترین خدمات را با رضایت کامل به مشتریان ارائه دهد.

نگین سرما خدمات پس از فروش هم دارد یعنی شمایی که از محصولات نگین سرما خریداری میکنید اگر بعد از سال ها محصولی که خرید کرده اید مشکلی پیش بیاید کافیست با نگین سرما ارتباط برقرار کنید در اسرع وقت به مشکل تجهیزات فروشگاهی که خریداری کرده اید رسیدگی می کنند.

"لبخند رضایت شما جزو فاکتورهای اصلی نگین سرما است"