تولید ، تعمیر و فروشگاه یخچال صنعتی

تولید و فروش یخچال صنعتی فروشگاهی ، هایپرمارکتی ، رستورانی و ... را از نگین سرما بخواهید و تعمیر یخچال صنعتی خود را به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید.

تولید ، تعمیر و فروشگاه یخچال صنعتی

تولید و فروش یخچال صنعتی فروشگاهی ، هایپرمارکتی ، رستورانی و ... را از نگین سرما بخواهید و تعمیر یخچال صنعتی خود را به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید.

فروش یخچال صنعتی در تهران با نگین سرما

یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ میکند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه میدارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند.

در واقع یخچال های بزرگ و یخچال صنعتی هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد غذایی انتقال میدهند و از این طریق دمای داخل یخچال پایین نگه داشته میشود. بیشتر یخچال صنعتی ها برخلاف نمونه داخلی، به گونه ای طراحی میشوند که مثل فریزر نیستند؛ چرا که در یک سوپرمارکت به دستگاه های بزرگتر و قدرتمند تری نیاز است تا بتواند سرمایش لازم برای حجم زیادی از مواد خوراکی را که زود فاسد میشوند فراهم کند.

فروش یخچال صنعتی در تهران در نگین سرما با با معقول ترین هزینه ها انجام میگیرد

پس اندازه این قبیل یخچال صنعتی با استاندارد های خانگی فرق دارد و متناسب با موارد استفاده ای که دارند، تولید و عرضه میشوند. یخچال ها و فریزر های غیرخانگی اعم از یخچال فروشگاهی، یخچال صنعتی، یخچال ایستاده، یخچال سوپرمارکتی، شیشه خم، فریزر خوابیده، صندوقی، فریزر ایستاده، پرده هوا و. . . با استاندارد های روز در کشور ساخته میشوند و با نمونه های نسل قبلتر خود فرق دارند. در تهران دو مرکز اصلی برای این کالا های صنعتی و پرمصرف وجود دارد که در شرق و غرب پایتخت قرار گرفته اند.

بخش تعمیرات انواع یخچال صنعتی نگین سرما همیشه و در هرساعت آماده همکاری با شماست. شرکت نگین سرما با تعمیرکاران ماهر و متخصص تعمیرات یخچال صنعتی را به بهترین نحو و همراه با تضمین انجام میدهد . برای تعمیر یخچال ویترینی خود میتوانید با ما تماس بگیرید. ما به صورت تخصصی و در محل کار تعمیر یخچال ویترینی را انجام میدهیم. چون خرابی یخچال ویترینی حتی برای چند ساعت  ضرر و زیان زیادی به همراه دارد.

مطالب مرتبط:
تعمیر یخچال صنعتی در شهر تهران
خرید یخچال صنعتی ارزان

 

انتخاب بهترین یخچال هایپرمارکتی

برای انتخاب بهترین یخچال هایپرمارکتی در این مطلب میخواهیم شما را راهنمایی کنیم تا یک یخچالی انتخاب کنید که به کارتان بیاید و کمترین مصرف انرژی و اتلاف انرژی را داشته باشد و خرابی کمتری داشته باشد و سالها برای شما کار کند.

برای انتخاب انتخاب بهترین یخچال هایپرمارکتی میتوانید با نگین سرما در ارتباط باشید و یا از نگین سرما با قیمت ارزان و پایین ترین قیمت خریداری کنید. برای مشاوره رایگان میتوانید از مشاوران نگین سرما کمک بگیرید و فقط کافیست با راه های ارتباطی نگین سرما در ارتباط باشید.

از یخچال هایپرمارکتی بیشتر بدانید

یخچال هایپرمارکتی شامل انواع یخچال ایستاده درب دار و بدون درب ( پرده هوا ) میباشد.
از آنجایی که یخچال های هایپرمارکتی امری حیاتی در کسب و کار سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها میباشند، صاحبان این گونه فروشگاه ها باید بدانند که چه یخچالی برای فروشگاه شان انتخاب و خرید کنند تا هم پاسخگوی نیازهای سوپرمارکت باشد و هم زیبایی را برای محیط فروشگاه به وجود بیاورد.

مزایای یخچال هایپرمارکتی نسبت به یخچال خانگی

یخچال هایپرمارکتی مزیت بسیاری نسبت به دیگر یخچال صنعتی دارد. این نوع یخچال ها بسیار قدرتمندترند و در نگهداری دمای مناسب توانایی بیشتری دارند.

فضای بزرگتر این یخچال ها سبب تمیز کردن راحت تر آنها میباشد. طول عمر و دوام بیشتر از دیگر مزایایی این محصولات است .

یک یخچال هایپرمارکتی خوب نه تنها به نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب کمک میکند بلکه دارای ویژگی هایی شامل طبقات قابل جابه جایی و تنظیم ، چرخ جهت جابه جایی آسان یخچال ، نورپردازی LED ، دسترسی ساده و … میباشد.

برای انتخاب و خرید یخچال های هایپرمارکتی باید نیازهای محیط مورد استفاده را در نظر گرفت. برخی از انواع یخچال های هایپرمارکتی عبارتند از: یخچال ایستاده رو باز ، یخچال شیشه خم ، یخچال پرده هوا ، یخچال ویترینی ، فریزر ایستاده و فریزر خوابیده ( فریزر جزیره ای ) .

برای خرید و سفارش یخچال هایپرمارکتی میتوانید با نگین سرما در ارتباط باشید.

یخچال ویترینی چیست؟ چه فایده ای دارد؟

ویژگی های ظاهری:

یخچال ویترینی بستنی دارای بدنه استیل طلایی و مناسب برای آبمیوه بستنی فروشی و شیرینی فروشی و کافه جهت نگهداری شیرینی و کیک و میوه در ویترین مغازه می باشد که در دو طرف دستگاه شیشه بوده و دارای درب کشویی با شیشه دو جداره است.

یخچال ویترینی برای به نمایش گذاشتن انواع مواد غذایی یخچالی می باشد موتور در این یخچال در کنار آن یا در زیر آن نصب میگردد در مدلهای جدید این یخچال می توان به جلو باز شو اشاره نمود که از احاظ زیبایی وسهولت در شارژ کالایی و برداشت کالا توسط مشتری بسیار زیبا طراحی شده است گردش هوا در آن هم می تواند به صورت اجباری باشد و هم بصورت طبیعی این نوع یخچالها دارای تنوع زیادی می باشند و آنها را به اشکال مختلف می سازند مثلا یک خم. دو خم . وایت و .. بدنه در آنها هم می تواند استیل باشد وهم ورق رنگی با طرحهای مختلف از این یخچال بدون موتور و اواپراتور برای نگهداری شیرینی خشک استفاده می شود معمولا این یخچال دارای انباره بوده واندازه طولی استاندارد آن تقریبا دو متر است.

ما در خصوص تعمیرات یخچال فریزرهای صنعتی و فروشگاهی، نمایندگی نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش  در تهران مشغول به کار هستیم.

برای تعمیر یخچال ویترینی خود میتوانید با ما تماس بگیرید. ما به صورت تخصصی و در محل کار تعمیر یخچال ویترینی را انجام میدهیم. چون خرابی یخچال ویترینی حتی برای چند ساعت  ضرر و زیان زیادی به همراه دارد.

راه های تماس و ارتباط با ما در قسمت پایانی صفحه درج شده است.

فواید یخچال ویترینی نگین سرما

امروزه مشتری در دنیای مدرن آنقدر صبر و حوصله برای خرید ندارد مشتریها ترجیح میدهند راحت و ساده خرید هایش را انجام دهند مشتری های امروزی علاقه مند به کالاهایی خاص هستند که هیجان زده شان کند، کالایی که حس خاص بودن با سایر مزیت های لازم را دارا باشد.

فواید یخچال ویترینی : تفریح- خرید

رویکرد های امروزی باعث شده خرده فروش ها از روش ها و فضاهایی سنتی فاصله بگیرند خرده فروشیها به سوی ایجاد فضاهای بروند که رگه های از سرگرمی و تفریح در آن وجود دارد.
نخستین چیزی که باعث دور شدن مشتری از فروشگاه های بزرگ میشود، عدم تنوع در فروشگاه ها است. با قراردادن تفریح در کنار خرید، مشتری ها در محیط خرید باقی مانده و پولشان را خرج میکنند؛ پولی که هم برای خرید هزینه میشود و هم برای تفریح.

فواید یخچال ویترینی : نظم و پاکیزگی یخچال ویترینی

فروشگاه بی نظم و کثیف نزد مشتری جذابیتی ندارد، از تمیزی و سالمی تجهیزات خود مطمئن شوید. عمدتا محصولاتی که در یخچال ویترینیعرضه میشود محصولات فله بدون بسته بندی هستند.
لذا سلامت و پاکیزگی آن ها بسیار حائز اهمیت است.
هم چنین وجود تصاویر و علامت های تجاری در جذب مشتری مدرن تاثیر بسزایی دارد. نشانه های فروشگاه شما باید بسیار قابل مشاهده باشد و توجه مردم را جلب کند.
اطمینان حاصل کنید که تنها با نگاه کردن به علائم پیام جذابی را برای مشتری به ارمغان آورده باشید.

فواید یخچال ویترینی : فضای مثبت

اهمیت ایجاد و خلق فضای مثبت را در فروشگاه خود نادیده نگیرید. برای ایجاد جوی مثبت، از رنگ آمیزی، پخش موزیک دلنشین در فضای فروشگاه، تحریک کردن حس بویایی مشتری هنگامی که بین قفسه فروشگاهی راه میرود و نورپردازی بر روی اجناس داخل یخچال ویترینیاستفاده کنید.

فواید یخچال ویترینی : آینه

یک نکته که بسیاری از خرده فروشان از آن آگاه نیستند، قدرت آینه است. وقتی مصرف کنندگان میتوانند خود را ببینند، تمایل بیشتری به رفتار بهتر دارند. علاوه بر این آینه بهترین وسیله است که به فضای داخلی فروشگاه حجم و وسعت میدهد هم چنین بهترین وسیله برای تلألو نور است.

شرکت نگین سرما در تمرکز بر جزئیات، اطمینان ازکیفیت تولید و رضایت مشتریان از طریق شبکه خدمات گسترده می باشد.  این شرکت در بخشی از برنامه نو آورانه ، اقدام به ایجاد واحد طرح و توسعه با نگاه به طراحی محصول بر اساس نیاز بازارهای محلی نموده و با تکنولوژی روز، قابلیت تولید محصولات متفاوت را فراهم کرده است.

برای ارتباط با ما از راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت استفاده کنید.

یخچال صنعتی در یک نگاه

یخچال صنعتی در یک نگاه

یخچال صنعتی در یک نگاه را اگر بخواهیم به شما نشان دهیم میگوییم که برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیازهای مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند.

یخچال های عمودی دارای قفسه بندی میباشند. یخچال های عمودی از لحاظ جنس درب به دو مدل تفسیم میشوند. مدل هایی که درب آنها از جنس فولاد ضد زنگ است و مدل هایی با درب شیشه ای. مدل هایی که درب آنها از جنس فولاد ضد زنگ هستند به این دلیل که نسبت به ضربه مقاوم هستند و دارای طول عمر بیشتری هستند بیشتر ترجیح داده میشوند.
یخچال های کابینتی علاوه بر قفسه، کشو نیز دارند. بیشترین دلیل انتخاب این نوع یخچال مشکل کمبود جا میباشد.اگر هم به کابینت و هم به یخچال احتیاج دارید و جایی برای هر دوی آنها به صورت جداگانه ندارید یخچال های کابینتی انتخاب مناسبی برای شما میباشد. یخچال های کابینتی با درب های شیشه ای و درب های استیل موجود میباشند.

ما در خصوص تعمیرات یخچال فریزرهای صنعتی و فروشگاهی، نمایندگی نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال فریزرهای صنعتی و فروشگاهی در تهران مشغول به کار هستیم.
بخش تعمیرات انواع یخچال صنعتی نگین سرما همیشه و در هر ساعت آماده همکاری با شماست. شرکت نگین سرما با تعمیرکاران ماهر و متخصص تعمیرات یخچال صنعتی را به بهترین نحو و همراه با تضمین انجام میدهد . برای تعمیر یخچال ویترینی خود میتوانید با ما تماس بگیرید. ما به صورت تخصصی و در محل کار تعمیر یخچال ویترینی را انجام میدهیم. چون خرابی یخچال ویترینی حتی برای چند ساعت  ضرر و زیان زیادی به همراه دارد.