تولید ، تعمیر و فروشگاه یخچال صنعتی

تولید و فروش یخچال صنعتی فروشگاهی ، هایپرمارکتی ، رستورانی و ... را از نگین سرما بخواهید و تعمیر یخچال صنعتی خود را به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید.

تولید ، تعمیر و فروشگاه یخچال صنعتی

تولید و فروش یخچال صنعتی فروشگاهی ، هایپرمارکتی ، رستورانی و ... را از نگین سرما بخواهید و تعمیر یخچال صنعتی خود را به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید.

تجهیزات فروشگاهی لازم داری؟

داری برای راه اندازی یک فروشگاه مدرن و بزرگ نقشه می کشی ؟ نمیدونی چه چیزایی احتیاج داری؟

ما اینجاییم تا کمکت کنیم و بهتون بگیم که چه چیزایی احتیاج دارین تا بتونین بهترین فروشگاه با یک سری تجهیزات لوکس داشته باشید.

تجهیزات فروشگاهی باید طوری باشه که مشتری داخل فروشگاه شما میشه راحت بتونه وسایلی که مورد نیازش هست را برداره و هیچ مشکلی نداشته باشه در این زمینه.

چون کسی که به دنبال یک محصولی در فروشگاه شما میگرده میخواد که به راحتی دسترسی پیدا کنه و محصول را برداره نمیخواد که یک ساعت طول بکشه تا اونو پیدا کنه بعدشم دستش نرسه یا خیلی ازش دور باشه خب این خوب نیس دیگه.

برای اینکه تجهیزات فروشگاهی با رعایت استاندار ها و همچنین بسیار شیک و مدرن داشته باشید میتوانید از بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات فروشگاهی خریداری کنی.

تجهیزات فروشگاهی مدرن با نگین سرما …

نگین سرما همیشه دنبال کیفیت بالا در محصولاتش و رضایت مشتری بوده و هست پس با خیال راحت میتونی تجهیزات فروشگاهیت را بدون هیچ دغدغه ای خریداری کنی.

تجهیزات فروشگاهی لازم داری نمیدونی از کجا بخری ؟ اینجا منبع تجهیزات فروشگاهی است میتونی به راحتی از نگین سرما خریداری کنی.

مطالب مرتبط : فروشگاه تجهیزات فروشگاهی در تهران ، سفارش تجهیزات فروشگاهی نگین سرما

یخجال صنعتی میخوای؟ درست اومدی !

اینجا فروشگاه انواع یخچال صنعتی و صنایع برودتی میباشد که با کیفت کاری بالا مشغول به فعالیت است.

یخچال صنعتی وظیفه دارد هرچیزی را که به امانت میگید ، تازه نگه دارد و از فاسد شدگی آن ها جلوگیری کند .

در واقع یخچال های بزرگ و یخچال صنعتی هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد غذایی انتقال میدهند و از این طریق دمای داخل یخچال پایین نگه داشته میشود. بیشتر یخچال صنعتی ها برخلاف نمونه های داخلی، به گونه ای طراحی میشوند که مثل فریزر نیستند؛ چرا که در یک سوپرمارکت به دستگاه های بزرگتر و قدرتمند تری نیاز است تا بتواند سرمایش لازم برای حجم زیادی از مواد خوراکی را که زود فاسد میشوند فراهم کند.

بنابراین اندازه این قبیل یخچال صنعتی با استاندارد های خانگی فرق دارد و متناسب با موارد استفاده ای که دارند، تولید و عرضه میشوند. یخچال ها و فریزر های غیرخانگی اعم از یخچال فروشگاهی، یخچال صنعتی، یخچال ایستاده، یخچال سوپرمارکتی، شیشه خم، فریزر خوابیده، صندوقی، فریزر ایستاده، پرده هوا و. . . با استاندارد های روز در کشور ساخته میشوند و با نمونه های نسل قبل تر خود فرق دارند.

محصولات نگین سرما در بخش یخچال فروشگاهی ( یخچال صنعتی ) ، یخچال سوپرمارکت ، یخچال هایپرمارکت دارای ویژگیهایی منحصربفرد در طراحی و همچنین کیفیت را دارا میباشد؛ امروزه با پیشرفت صنعت خرده فروشی در ایران بیش از پیش نیاز به محصول با کیفیت در بازار احساس میشود زیرا این صنعت نوپا نیاز به جلب نظر مخاطب دارد و کوچکترین نقص و ایراد باعث دلسردی مشتری خواهد شد.

یخجال صنعتی میخوای؟ درست اومدی !

تلاش شرکت نگین سرما در تمرکز بر جزئیات، اطمینان ازکیفیت تولید و رضایت مشتریان از طریق شبکه خدمات گسترده می باشد.  این شرکت در بخشی از برنامه نو آورانه ، اقدام به ایجاد واحد طرح و توسعه با نگاه به طراحی محصول بر اساس نیاز بازارهای محلی نموده و با تکنولوژی روز، قابلیت تولید محصولات متفاوت را فراهم کرده است.

برای ارتباط با ما از راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت استفاده کنید.

یخچال هایپرمارکتی

بهترین یخچال هایپرمارکتی را در این متن میخواهیم ذکر کنم :

1-یخچال هایپرمارکتی به صورت ایستاده :

این یخچال ها برای نوشیدنی ها بسیار مناسب است محل مناسبی برای گذاشتن نوشیدنی ها است.

یخچال صنعتی به صورت ایستاده علاوه بر نوشیدنی ها میتوانید محصولات دیگری هم بگذارید تا مشتریان عزیزی که به هایپرمارکت شما مراجعه می کند به راحتی جنس مورد نظر را بردارند.

2-یخچال هایپرمارکتی به صورت خوابیده :

این نوع از یخچال ها مناسب موادغذایی گوشتی و لبنیات و .. است که مردم به راحتی دسترسی داشته باشند و بتوانند محصول مورد نظر را بردارند.

 

شما برای انتخاب یخچال مورد نظر خود باید این را هم در نظر داشته باشید که مردم و مشتری ها بتوانند به راحتی دسترسی داشته باشند و بتوانند با راحتی محصول مورد نظر خود را بردارند.

در هایپرمارکت های بزرگ این نکته باید خیلی جدی گرفته شود. چون مشتری دوست دارد به راحتی جنس مورد نظر را بردارد و هیچ سختی در کار نباشد.

بنابراین در نوع انتخاب یخچال هایپرمارکتی که انتخاب میکنید دقت کنید.

نگین سرما میتواند مشاوره رایگان را به شما مشتریان عزیز بدهد و یخچال مناسب را برای مغازه و هایپر مارکت تهیه کنید.

نگین سرما بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

نگین سرما و یخچال صنعتی

نگین سرما و یخچال صنعتی های بروز و جدید

نگین سرما با سالها تجربه در طراحی، تولید و فروش سیستم های برودتی از جمله یخچال فروشگاهی ( یخچال صنعتی ) ،  فریزر فروشگاهی ( فریزر صنعتی ) ، یخچال فروشگاهی  ، یخچال ویترینی و هایپرمارکتی ، همگام با توسعه نمابندگی های فروش خود کرده است.

تلاش شرکت نگین سرما در تمرکز بر جزئیات، اطمینان ازکیفیت تولید و رضایت مشتریان از طریق شبکه خدمات گسترده می باشد.  این شرکت در بخشی از برنامه نو آورانه ، اقدام به ایجاد واحد طرح و توسعه با نگاه به طراحی محصول بر اساس نیاز بازارهای محلی نموده و با تکنولوژی روز، قابلیت تولید محصولات متفاوت را فراهم آورده است.

مطالب مرتبط :

تاپینگ و یخچال صنعتی بستنی فروشی
یخچال صنعتی مناسب فروشگاه

محصولات نگین سرما در بخش یخچال فروشگاهی ( یخچال صنعتی ) ، یخچال سوپرمارکت ، یخچال هایپرمارکت دارای ویژگیهایی منحصربفرد در طراحی و همچنین کیفیت را دارا میباشد؛ امروزه با پیشرفت صنعت خرده فروشی در ایران بیش از پیش نیاز به محصول با کیفیت در بازار احساس میشود زیرا این صنعت نوپا نیاز به جلب نظر مخاطب دارد و کوچکترین نقص و ایراد باعث دلسردی مشتری خواهد شد.

یکی از یخچال های پرکاربرد نگین سرما ، یخچال های ویترینی میباشند.

یخچالهای ویترینی یخچال هایی میباشند که در ویترین مغازه قرار میگیرد از جمله میتوان به مغازه های آبمیوه بستنی فروشی ها و فروشگاه ها و کافه ها اشاره نمود.
یخچال ویترینی مناسب فست فود ها و اغذیه فروشی ها همچنین کبابی ها و جگرکی ها و حتی سوپر مارکت ها است دمای اینیخچال ویترینی قابل تنظیم است از این یخچال به منظور نگهداری گوشت جگر کباب جوجه میتوان استفاده کرد همچنین برای قرار دادن سالاد نوشیدنی ها و مخلفات بسته بندی شده نیز از یخچال ویترینی استفاده میشود.

 

تعمیر یخچال صنعتی در شهر تهران

تعمیر یخچال ویترینی – تعمیر یخچال صنعتی و تعمیر یخچال فروشگاهی و حل مشکلات یخچالهای صنعتی یکی از نیازهای اساسی کسانی میباشد که مغازه یا فروشگاه دارند. تعمیرات تخصصی یخچال فریزر های صنعتی در محل انجام میگیرد. ما متخصص و تعمیرگاه مجاز یخچال های صنعتی در تهران و کرج هستیم.

نگین سرما یک تعمیر کار یخچال باید خصیصه هایی داشته باشد و باید بتواند نام یک متخصص را واقعا یدک بکشد . حضور متخصص تعمیر یخچال در محل باید با رضایت مشتری و تعمیر یخچال در منزل باید در سریع ترین حالت و با بهترین کیفیت اتفاق بیافتد.

تعمیر یخچال فروشگاهی، یخچال سوپرمارکتی و یخچال صنعتی خود را به متخصصان حرفه ای و با تجربه ما بسپارید

تعمیر یخچال فروشگاهی یکی دیگر از خدمات نگین سرما میباشد. ما تمام مدلها و برندهای یخچال فروشگاهی را تعمیر میکنیم. از جمله یخچال های فروشگاهی که نگین سرما در محل تعمیر میکند:

-تعمیر یخچال ساندویچی
-تعمیر یخچال قنادی
-تعمیر یخچال سوپری متری
-تعمیر یخچال صنعتی پشت بسته
-تعمیر یخچال قصابی و پروتئینی
-تعمیر یخچال کبابی
-تعمیر یخچال لبنیاتی
-تعمیر یخچال مرغ و ماهی
-تعمیر یخچال آکواریومی
-تعمیر یخچال شیشه خم

تماس با تعمیر یخچال صنعتی در شهر تهران

ما در خصوص تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی، نمایندگی نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی در تهران مشغول به کار هستیم.

بخش تعمیرات انواع یخچال صنعتی نگین سرما همیشه و در هر ساعت آماده همکاری با شما است.
شرکت نگین سرما با تعمیرکاران ماهر و متخصص تعمیرات انواع یخچال صنعتی را به بهترین نحو با تضمین انجام می دهد .
در صورت بروز هرگونه مشکل برای یخچال خود با شرکت نگین سرما تماس بگیرید تا در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند.